drama terima aku seadanya


Nantikan drama bersiri terbaru berjudul Terima Aku Seadanya yang dilakonkan oleh Puteri Aishah dan Nazim Othman. Ibunya juga merayu rayu utk terima anaknya bg ttup aib dan mulut jiran setempat.


Jadwal Tv Hari Ini 4 Juni 2021 Trans7 Transtv Sctv Dan Nettv Jombang Update Halaman 6 Opera Petualangan

Antara pelakon utama drama ini adalah Zara Zya dan juga Azlee Khairi.

. Mengisahkan Kamelia yang terdesak untuk menurunkan berat badannya setiap kali dia teringatkan kekasihnya Edry yang bermain kayu tiga dengan adik tirinya Sahara. Asia4arabs Watch Drama for free. BAB 4.

Tonton Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Episod 24 2022 Tonton Drama Setelah Terlafaznya Akad 2 Episod 9 2022 Tonton Drama Melur Untuk Firdaus Episod 11 2022. Drama Terima Aku Seadanya bakal disiarkan menerusi slot Lestary TV3 bermula 10 September setiap hari Rabu hingga Jumaat pukul 900 malam. Adik tirinya itu lebih jelita berbanding dengan tubuhnya yang semakin gempal.

SINOPSIS TERIMA AKU SEADANYA. Drama ini berdurasi selama 20 episod dan. 2 months ago 1077 1 0.

Tonton Drama Terima Aku Seadanya Episod 6. Puteri Aishah Nazim Othman Julia Farhana Marin Ryzal Jaafar Daler Yusuf Natasha Elyzza Jesse Lim Khaty Azian Ranjeetha Zalfa Zin Jibob Gee Zainal Alana Amir Aril Aziz. Tonton Drama Terima Aku Seadanya Episod 18.

720p HDTV مدة العرض. Bab 14. Karya arahan Eoon Shuhaini ini membariskan barisan pelakon ternama seperti Nazim Othman Puteri Aishah.

Iya ada apa uda. Anak berdrama packing baju segala macam nak lari dari rumah pun ada. Kamelia a successful interior designer finds her already low self-esteem more degrading when her fiancé Edry cheated on her with her half-sister Sahara.

GHAZ KHUZAIRI terkaku seketika bila memandang ke arah wajah lelaki yang mesra dengan Izzara tadi. Siti panggil samsul sambil menyembunyikan sebuah hadiah di tangannya Siti nurbaya. Terima Aku Seadanya 2018 Drama Comedy.

Teman Lelaki Upahan Episod 14. الملايو تاريخ الإصدار. Terima Aku Seadanya Episod 3 Youtube Otosection.

Suka jalan cerita ni santai penuh positif. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri ruang diri aku berfikir. Seadanya Aku Episod 21.

Di taman yang indah dipenuhi rumput nan hijau serta bunga bunga yang bemekaran terlihat sepasang kekasih yang sedang memadu cinta Syamsul bahri. Pelakon Terima Aku Seadanya Nazim Othman Puteri Aishah Julia Farhana Marin Ryzal Jaafar Daler Yusuf Natasha Elyzza Jesse Lim Khaty Azian Drama Terima Aku Seadanya Jumlah Episod. Diadaptasi daripada novel 2018 bertajuk sama.

Terima Aku Seadanya البلد. 2 months ago 3243 1 0. Siri drama Terima Aku Seadanya yang pernah bersiaran di saluran ntv7 menerusi slot GlamaDrama pada Oktober 2018 kembali menemui penonton di saluran TV3 bagi menggantikan drama Tuan Danial yang menamatkan siarannya pada Jumaat lalu.

Tak sabar nak tengok. Aku tak nak tahu kisah dia sebelum kahwin. Sentap bila teringat drama dia dan Rania Arissa ketika di rumah tadi.

Hai korang hari ni ada drama baru yang ditayangkan di tv 3 iaitu drama seadanya aku. Contoh Surat Rasmi Tidak Hadir Sekolah Lengkap. Tudung besar dia hanya untuk berlakon sahaja.

Begitu juga dengan lelaki tersebut turut terkaku bila matanya bertentangan dengan Ghaz Khuzairi. Kamelia mula mengambil pelbagai produk untuk kurus tanpa mempedulikan. 2 months ago 4178 1 0.

Mentangmentanglah dah tinggal lama kat US tu nak bagi. Kalau korang terlepas boleh layan dekat bawah ni ya. Tonton Drama Seadanya Aku Episod 1 FULL.

Maaf Tak Indah Episod 1. Kata2 ibu dia buat aku lemahxdpt tolak dan rela jd pak sanggup. Tonton Drama Chandelier Episod 22.

Tonton Terima Aku Seadanya. Demi ibunya aku terima dia seadanya. Selepas tamat sudah Drama Tuan Danial lakonan Intan Najwa dan Idris Khan seterusnya adalah drama Terima Aku Seadanya yang teraju utama nya Puteri Aishah Nazim Othman Julia Farhana dan Daler Yusuf.

Naskah drama siti nurbaya. Tonton Terima Aku Seadanya Episod 1 lakonan Nazim Othman Puteri Aishah Julia Farhana Marin Ryzal Jaafar Daler Yusuf Natasha Elyzza Jesse Lim Khaty. To make matters worse Sahara is the total opposite of Kamelia slim-figured beautiful and outgoing.

Fuhh memang power gandingan dua pelakon hebat ni. Senarai Pelakon Drama Terima Aku Seadanya Berikut dikongsikan Senarai dan Watak Pelakon Drama Rumah Terima Aku Seadanya Slot Lestary TV3. Asalnya drama ini dah pernah ditayangkan kat NTV7 dalam slot GlamaDrama last year bulan October 2018.


Bertahan Lah Selagi Mampu Naksentap Takrelevan Cakapmanis Aliffchannel Secebiskenangan Tolongdengar Kitakankekasih Lawakhambar Kata Kata Indah Kata Kata


Hafiz Adira Ombak Rindu Lirik Hafiz Math Math Equations


Pin By Mohd Ubaidi Abdullah Zabir On Dunia Akhirat Pernikahan Dunia


𝙔𝙤𝙡𝙞𝘼𝙣𝙜𝙜𝙪𝙣𝙉𝙤𝙫𝙞𝙩𝙖𝙎𝙖𝙧𝙞 Yolinvtsr Instagram Photos And Videos Kata Kata Kata Kata Indah Kutipan Humor


Jangan Terlalu Memilih Dalam Berkawan Terima Seadanya Mutiarakata Lockscreen Kata


Pin On Diy


Terima Aku Seadanya Songs Jaden Smith Never Say Never


Aku Adalah Aku Aku Takkan Meniru Orang Lain Biar Aku Buruk Asalkan Aku Tidak Hipokrit Aku Sentiasa Bahagia De Kata Kata Motivasi Kata Kata Indah Kata Kata


Ketika Kamu Mencintai Jujurlah Pada Diri Jadi Diri Sendiri Jangan Biarkan Seseorang Jatuh Cinta Pada Oran Friendship Quotes Life Quotes Inspirational Quotes


Pin By Blackflagmetal On Itinta


Pin On Inspirasi


Pin On News


Pin On Aku Bukan Insan Sempurna


Suami Isteri Ibu Bapa Anak Lelaki Perempuan Via Https Fb Me Inpursuitofjannah Marriage Quotes Islamic Quotes Life Quotes


Pin By Blackflagmetal On Itinta Pandora Screenshot Pandora


Sardor Tairov Hasrat Official Video Uydaqoling Youtube Video Youtube Official


Pin On Https Qisstudio Com


Pin On Just Laugh So Hard


Terima Aku White Board

Related : drama terima aku seadanya.